درد عشق مجنون و شک لیلی


هنوز زنده ام بی تو....... باورت میشود؟؟؟

㋡بفرمــــا تــو دمـــ در بــده㋡ hala boro paeein ...........................!!!!!!!!!!!!!!bodo ja namoni♥♥

چه کنم با این دردی که به جانم افتاده

با این بغضی که راه نفسم را تنگ کرده

چیست این درد؟؟؟؟!!!

حسی در من میگوید :

این درد !

           این بغض!

                       عشق است.

 

اخر مرا با عشق چکار؟؟

عشق

مردی میخواهد مثل مجنون یا فرهاد

من نه مجنونم که سر به بیابان بگذارم

نه فرهادم که از درد عشق خود سر به کوه بگذارم

اخر پای  رفتن ندارم

دستهایم یخ زده است

اصلا دلی ندارم که عشقی درونش جای گیرد

من هیچ هستم .....هیچ

ان همه عشقی که داشته ام حال به هیچ تبدیل شده است

روزی دلی داشتم سرشار از عشق

پاهایی پر توان برای قدم گذاشتن در راه عشق

دست هایی گرم برای گرفتن دست یار

اکنون هیچ ندارم.......

حال میفهمم که عشق

فقط از دور زیباست

چقدر بد است که یارت با شک هایش عشقت را نابود کند

یارم زمانی دستها و پاها ودل مرا از من گرفت که به من وعشقم شک کرد

 

او مرا کشت

 

او عشق پاک مرا هوس خواند

ومرا تنها گذاشته

 

اه.....................

دلم امشب غم داره

وقتی فک میکنم میبینم خیلی ماتم داره

به خودم میگم شاید فردا با خودش چیزی همراه داره

که دلم ما این همه غم و ماتم داره

به اون مرد نگاه میکنم که مشکی به تن داره

به چشماش نگاه میکنم که اشک وغم داره

از یکی میپرسم مگه چی شده که دنیا این همه غم داره؟

میگه :

اخه شیعه چهل روز که حسین رو نداره

 

 



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت19:57---22 تير 1391
ما که عشق امام حسینیم توهم که ازاون مطلب گذاشتی ماهم خوشمون اومد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت 22:53 توسط arezoo| |


Design By : Susa Theme